AI en cookies: wat mag volgens de cookiebepaling?
Je werkt dagelijks met klantdata en trackingtechnologie: AI speelt hier een steeds grotere, vaak onzichtbare rol. Wat mag wel en wat niet?
Je werkt dagelijks met klantdata en trackingtechnologie: AI speelt hier een steeds grotere, vaak onzichtbare rol. Wat mag wel en wat niet?
AI kan geen auteur zijn en dus ook geen auteursrechten bezitten. Recente uitspraken zijn helder: geen menselijke oorsprong betekent geen auteursrecht. Wat betekent dat?
Werk je als marketeer met AI, dan krijg je te maken met de nieuwe AI Act en de vertrouwde AVG. Ze beschermen, ieder op hun eigen manier.
Drie juristen van advocatenkantoor Slaughter and May stelden recent dat 2025 een beslissend jaar wordt voor marketing compliance. Wat is de rol van ethiek?
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Onderzoek toont dat opnieuw aan.
Er is een transitie in de manier waarop bedrijven omgaan met generatieve AI. Na terughoudendheid is de trend nu volwaardige klantgerichte implementaties.
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketingprofessional, jurist of dataspecialist in 2025 ingrijpend gaat veranderen?
Om klantenservice te verbeteren, moeten organisaties klantgerichtheid centraal stellen in elke laag van de organisatie.
Ondanks dat iedereen het over AI heeft, laat het Data-Driven Marketing Onderzoek (DDMO) 2024 zien dat AI nog niet breed
In deze derde aflevering van het derde seizoen van Shaping the Future duiken we in de wereld van datagedreven marketing.
Door de krappe arbeidsmarkt en snelle technologische ontwikkelingen worden soft skills relevanter gevonden dan hard skills.
Een van de toepassingsproblemen bij LLM's is het gebrek aan accurate en gedetailleerde informatie. Dat is oplosbaar met Retrieval-Augmented Generation.