Podcast Shaping the Future: inclusiviteit in algoritmes
Het tegengaan van ‘bias’ en het actief bevorderen van inclusiviteit in algoritmes zijn nodig voor een verantwoord gebruik van deze technologie: een gesprek.
Het tegengaan van ‘bias’ en het actief bevorderen van inclusiviteit in algoritmes zijn nodig voor een verantwoord gebruik van deze technologie: een gesprek.
Conversion API biedt aanzienlijke voordelen ten opzichten van pixels, waaronder dat Conversion API de mogelijkheid biedt om privacyvriendelijker te werken.
Generatieve AI en Large Language Models: onmisbare marketingtool of experiment met toekomstpotentieel? In gesprek met Lee Boonstra en Saskia Nijs.
Datagedreven marketeers in Nederland herkennen de opkomst van AI in hun vak, maar kijken de ontwikkelingen nog aan. Nog niet de helft is er serieus mee bezig.
Zes DDMA-experts over hun verwachtingen rond de invloed van Generatieve AI en Large Language Models op verschillende marketingdisciplines.
De gevaren van AI en Large Language Models zijn aanzienlijk: misinformatie, auteursrecht, milieulast, plus de AVG en je eigen juridische aansprakelijkheid.
Om echt te begrijpen wat je met generatieve AI en Large Language Models kunt, maar ook wat de gevaren zijn, helpt het om te begrijpen hoe ze werken.
Digitalisering leidt tot een herijking van de marketeer. De ‘digital enabler’ heeft grondige MarTech-kennis en maakt connecties tussen tech en business.
Emerce en DDMA gaan samenwerken op het gebied van kennisdeling in het domein van online conversie en analytics.
Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft begin november een bijgewerkte versie van de Leidraad Bescherming online consument (Leidraad) gepubliceerd. […]
Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de toekomst. Elke aflevering gaat […]
Deze nieuwe ontwikkeling is niet de directe oplossing voor de huidige juridische problematiek bij datadoorgifte naar de VS. Maar wat dan wel?
AI is voor de meeste organisaties nog een onontgonnen gebied, ondanks de potentie. Hoe maak je AI stap voor stap deel van het DNA van je organisatie?
Een interview met Marieke Peeters (Hogeschool Utrecht en eigenaar van Mooncake AI) over het verantwoord inzetten van AI: waarom moet het en hoe doe je het?