Retrieval-Augmented Generation en AI: hoe werkt het precies?
Een van de toepassingsproblemen bij LLM’s is het gebrek aan accurate en gedetailleerde informatie. Dat is oplosbaar met Retrieval-Augmented Generation.
Een van de toepassingsproblemen bij LLM’s is het gebrek aan accurate en gedetailleerde informatie. Dat is oplosbaar met Retrieval-Augmented Generation.
De beschikbaarheid, kwaliteit en toepassing van data blijft nog vaak onbenut binnen de marketingsector in Nederland. Dit blijkt uit het […]
Ondanks alle technologische ontwikkelingen, vormen de mensen en het organiserend en lerend vermogen van organisaties vooralsnog de grootste uitdagingen bij […]
Datakwaliteit is nog steeds een van de grootste uitdagingen in datagedreven marketing. Het vormt een belemmerende factor bij het gebruik van complexere AI-toepassingen en legt daarmee een fundamenteel probleem bloot.
Hoe ga je als marketeer om met generative search? In dit artikel nemen we je graag mee in mogelijke scenario’s en oplossingen.
Telemarketing staat al jaren onder druk, met strengere regels in de telecommunicatiewet en de code telemarketing tot gevolg.
Meer openingen en klikken in je mailings zonder dat je er iets voor hoeft te doen? Dat komt door Microsoft Safelinks. Klinkt goed, maar dat is het niet.
In een tijd waarin data steeds vaker de kern vormt van marketingstrategieën, blijft de integratie van branding en performance een uitdaging.
Eind april lanceerden DDMA, Stichting Reclame Code en Bond van Adverteerders het initiatief ‘Certified by influencerregels.com’.
Om AI op een verantwoorde manier te kunnen doen zijn richtlijnen nodig. In dit artikel zetten wij drie cruciale richtlijnen op een rij.
Om spam tegen te gaan stellen een aantal grote e-mailproviders nieuwe eisen. Wat zijn die en hoe voorkom je dat je mails in de spam belanden?
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketeer, jurist of dataspecialist ingrijpend gaat veranderen? Welke trends mag je niet missen?
Volgens DDMA moeten we privacy niet zien als een belemmering, maar als een kans om data op een verantwoorde en toekomstbestendige manier toe te passen.
Tim Wilson is een analyticsveteraan met ervaring bij vele grote bedrijven in verschillende sectoren. Hij geeft zijn visie voor de toekomst van analytics.
De ‘waarom’-vraag ontpopt zich binnen de marketingwereld steeds meer als de belangrijkste vraag die organisaties zichzelf stellen.