Bureaus leveren omzet in, weinig M&A
Het gros van de Nederlandse bureaus leverde sinds 2022 tien à twintig procent omzet in en zijn daar nog niet van hersteld. Dat is de inschatting van M&A-specialist Brian...
Het gros van de Nederlandse bureaus leverde sinds 2022 tien à twintig procent omzet in en zijn daar nog niet van hersteld. Dat is de inschatting van M&A-specialist Brian...
Met een sterk digitaal platform bied je een gebruikerservaring die naadloos aansluit bij je bedrijfsdoelstellingen. Hoe maakt je platform écht het verschil?
Hoe blijf je bij met moderne gebruikservaring van platformen als Coolblue en Amazon? In deze video antwoord op deze vraag en meer.
Slechts 30 procent van bedrijven slaagt in het doorvoeren van een digitale transformatie. Er zijn dan ook legio valkuilen. Dit zijn de zes grootste.
Hans Maltha verlaat digital agency iO omdat de functie van commercieel directeur op groepsniveau overbodig is geworden.
'Composable' betekent flexibiliteit en schaalbaarheid. Veel organisaties zitten echter vast aan langlopende contracten. Hoe maak je de overstap mogelijk?
Marketingcampagnes worden steeds meer dertien in een dozijn door automatisering. Onderscheiden moet daarom op het strategisch en creatieve vlak gebeuren.
Niet elke vernieuwing leidt tot verbetering. Je moet eerst de juiste vraagstukken vinden. Maar hoe vind je de problemen die het waard zijn om op te lossen?
Het geïntegreerde bureau iO neemt Triggerfish over, een gevestigde naam uit Zweden die is gespecialiseerd in webdesign en Wordpress.
Digital agency iO, bouwer van websites en leverancier van digitale marketingdiensten, neemt voor een onbekend bedrag het Deense Peytz & Co over.
Wat klanten van merken verwachten is de afgelopen decennia flink veranderd. Je positioneert je als merk niet alleen op de markt maar ook in de maatschappij.
Het eind van third-party cookies en nieuwe Europese wetgeving: het digitale landschap gaat aanzienlijk veranderen en adverteerders moeten meebewegen.