Meer Artikelen

iProspect brengt campagnemanagementtool voor Amazon

Digitaal marketingbureau iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network, brengt een hulpmiddel uit waarmee adverteerders op grote schaal, geautomatiseerd reclamecampagnes kunnen draaien op Amazon.

Marketing
Premium

Nieuw directieteam voor iProspect

Wouter Moen en Arthur Buring zijn door Dentsu Aegis Network Nederland aangesteld als nieuwe directie van iProspect.

Digital Agencies

Machine overtreft mens bij iProspect

iProspect Nederland heeft nieuwe kunstmatige intelligentie getest bij het managen van een online campagne voor Opel. Resultaat: de machine scoort tien procent beter dan de mens.

Online advertising
Premium

Tele2 blijft klant bij iProspect

Tele2 Nederland heeft na een een pitch weer gekozen voor iProspect om zijn digitale mediabelangen te behartigen in de reclamemarkt.

Digital Agencies
Premium

Saskia Wagenmakers nieuwe managing director iProspect

Saskia Wagenmakers volgt per 1 september Mark van Dijk op als managing director van iProspect.

Digital Agencies

Social teams iProspect en Social Embassy samengevoegd

Dentsu Aegis Network Nederland heeft de social advertising-teams van iProspect en Isobar|Social Embassy samengevoegd.

Social

Netsociety verandert naam in iProspect

Online Marketingbureau Netsociety rondt de integratie in Dentsu Aegis-dochter iProspect af door diens naam aan te nemen.

Online marketing

Mark van Dijk krijgt leiding iProspect/Netsociety

Mark van Dijk krijgt de gedeelde leiding over iProspect en diens nieuwe zusterbedrijf Netsociety. Onder zijn leiding zullen de bedrijven de nieuwe, gezamenlijke koers gaan bepalen.

Online advertising

iProspect neemt Netsociety over

Het Engelse moederbedrijf van iProspect neemt online mediabureau Netsociety over. Het bureau wordt komende maanden geïntegreerd in iProspect Nederland.

Online advertising

Google verliest gezag, verticals winnen terrein

Het marktaandeel van Google blijft onbetwist rond de negentig procent liggen. Toch ondervindt de zoeker concurrentie. Die komt uit de hoek van kleine en grotere specialistische zoeksites.

Search

Isobar en iProspect voor vier miljard naar Dentsu

Aegis, het moederbedrijf van onder meer Isobar en iProspect, valt voor vier miljard euro in handen van het Japanse reclameholding Dentsu.

ANWB met dalend online budget wel goede online vindbaarheid

De ANWB scoort net als vorig jaar hoge ogen in een online vindbaarheidonderzoek. Ondanks een dalend online mediabudget in vergelijking met het voorgaand jaar, weet de ANWB 86 procent van haar doelgroep te bereiken met zoekmachines.

Premium

Zoekmachinespecialist Checkit houdt op te bestaan

De bedrijfsnaam Checkit verdwijnt. De zoekmachinemarketeer krijgt de naam van eigenaar iProspect.