ANWB met dalend online budget wel goede online vindbaarheid

De ANWB scoort net als vorig jaar hoge ogen in een online vindbaarheidonderzoek. Ondanks een dalend online mediabudget in vergelijking met het voorgaand jaar, weet de ANWB 86 procent van haar doelgroep te bereiken met zoekmachines. (meer…)
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
2 Reacties
Arjan
Zowel ANWB als Rabobank kopen massaal links in. Doe eens een onderzoek naar hun linkprofiel en je zult het zelf ook zien, of weten als je actief bent in de online financiele markt.
Ach, toont wel weer mooi aan dat het Google algoritme zonder manueel ingrijpen prima te manipuleren is.
Bjurn
Een onderzoek onder de grootste adverteerders naar organische vindbaarheid in zoekmachines?!
De uitkomst lijkt mij redelijk duidelijk als je als organisatie minder besteed aan inkoop van advertenties, dat je dus meer energie steekt in je organische vindbaarheid. Dan nog redelijk dubieus, alsof iedereen binnen een branche dezelfde zoek termen gebruikt. Misschien snap ik het onderzoek niet helemaal. 🙂