More artikelen

Slechtste performancenetwerk in Nederland: 98 procent waste



Adverteerders moeten nauwkeuriger bepalen waar en hoe ze online displayreclame inkopen. Uit een vergelijkend onderzoek tussen premium- en performancenetwerken, gemeten door i-frames, blijkt namelijk dat Nederlands slechtste performancenetwerk 98 procent van de impressies nooit zichtbaar in beeld brengt.

‘Interactieve pre-roll scoort beter’

Het toevoegen van interactieve elementen binnen online videocampagnes maakt kijkers nieuwsgieriger naar het product. Dat blijkt uit onderzoek van MeMo², uitgevoerd in opdracht van de IAB Taskforce Video en Videostrip.

HotTraffic creëert grootste online bereiksmonitor in Nederland

HotTraffic en MeMo2 sluiten een samenwerking met Motivaction om het grootste bereikspanel van Nederland te maken. Adverteerders kunnen hierdoor vrij nauwkeurig de resultaten van hun mediacampagnes bepalen.

Telegraaf bundelt beste online reclameposities

Adverteerders kunnen binnenkort reclameposities kopen op Telegraafsites die bovengemiddeld lang in beeld zijn, waardoor de commerciële boodschap beter overkomt.

MeMo2 enige Nederlandse genomineerde voor IAB-prijs

Onderzoekbureau MeMo2 is het enige Nederlandse bedrijf dat meedingt naar een Research Award van IAB Europa.