Kieskeurig.nl verandert van CPC- naar CPS-model
Kieskeurig.nl voert een betaalmodel in voor retailers die verkeer krijgen uit de prijsvergelijker. Zij betalen niet meer per klik naar hun site, maar per daadwerkelijk gerealiseerde aankoop.
Kieskeurig.nl voert een betaalmodel in voor retailers die verkeer krijgen uit de prijsvergelijker. Zij betalen niet meer per klik naar hun site, maar per daadwerkelijk gerealiseerde aankoop.
Met een bereik van acht miljoen Nederlanders timmert Reshift flink aan de weg. Daarbij speelt de acquisitie van kieskeurig een
Mediabedrijf Reshift uit Haarlem neemt review- en vergelijkingssite BesteProduct.nl over. Daarmee wordt het een volle zuster van Kieskeurig.nl.
“Het pure prijsvergelijken heeft zijn beste tijd gehad, mede door ons eigen succes en dat van Kieskeurig”, zegt de mede-oprichter van Beslist.nl Kees Verpalen.
Uitgeverij Sanoma verkoopt na bijna elf jaar zijn product- en prijsvergelijker Kieskeurig.nl. De kopende partij is Reshift, waar de voormalig Sanoma-directeur Paul Molenaar aan het roer staat.
Sanoma verkoopt Gamer.nl en Insidegamer aan uitgever Reshift Digital. Die bundelt de titels met Power Unlimited tot een nieuw gamecluster.