‘Voice niet gereed voor paid search’
Performancebased marketing kan nog niet in voice-interfaces. Daarom moeten merken zich richten op SEO, het ontwikkelen van originele content en branding als ze op Alexa- en Assistent-Achtige apparaten aan...
Performancebased marketing kan nog niet in voice-interfaces. Daarom moeten merken zich richten op SEO, het ontwikkelen van originele content en branding als ze op Alexa- en Assistent-Achtige apparaten aan...
De omzet aan internetreclame in Europa zal in 2006 2 procent van de totale reclamebestedingen vormen. Dit zegt mediabureau Zenith Optimedia, dat tevens de prognose voor de Europese reclame-omzet...
De omzet aan online reclame in Nederland zal in 2004 met 15 procent toenemen, een aanmerkelijk hoger percentage dan de 2,1 procent gemiddelde omzetgroei voor de gehele reclamebranche. Dit...
De markt voor online reclame in zes Europese landen, waaronder Nederland, groeit dit jaar met 10,2 procent Volgens mediabureau Zenith Optimedia en PricewaterhouseCoopers ligt een opleving in het verschiet.
De onderzoeksmethoden van BBC De Media liggen zwaar onder vuur. Het bureau - sinds twee jaar monopolist op het gebied van de registratie van online bestedingen - zou incomplete...
Bezuinigingen bij dotcom-bedrijven zullen de groei in reclamebestedingen volgend jaar sterk doen afnemen, aldus mediabureau Zenith Media . Wereldwijd zal de groei 1,9 procent minder zijn dan dit...