Blue Dragon Groep koopt Webton
Webton uit Hengelo, een bureau gespecialiseerd in webdesign en online marketing, sluit zich aan bij Blue Dragon uit Den Bosch.
Webton uit Hengelo, een bureau gespecialiseerd in webdesign en online marketing, sluit zich aan bij Blue Dragon uit Den Bosch.
Marketing- en reclamegroep Publicis rapporteert een omzetgroei van 5,3 procent tot 3,2 miljard euro. De plus komt mede door de aantrekkende reclameuitgaven van de techsector.
Media- en marketingreus WPP sluit een AI-deal met Google Cloud vanwege diens GPT-variant. Het concern wil internationale mediaproductie gaan automatiseren.
Nicky Levinschi is per 1 april actief als de nieuwe algemeen directeur van mediabureau ZIGT.
team5pm neemt social media bureau Lijm Amsterdam over. Daarmee versterkt het bureau de specialistische kennis van sociale platformen waaronder TikTok, Instagram en Snapchat.
Fama Volat lanceert een nieuw onafhankelijk bureau dat de brug slaat tussen creatieve en mediabureaus: The Next Aurora. Met een eigen benadering, waarbij onder meer communicatieplanning, generatieve AI en PR samenkomen.
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2024 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en interactieve werk dat Nederland afgelopen jaar te bieden had.
Viktor van der Wijk start per 2 april als managing director bij mediabureau UM. Hij volgt daarmee Carolien van ’t […]
In deze video vertellen Jasper Verbunt en Boris Nihom over hun eigen ervaringen en uitdagingen binnen de zakelijke kant van hun bedrijven.
Media-ondernemer Deniz Alkaç lanceert de creatieve filmproductiemaatschappij 10/10. “Het draait om het vakmanschap van film maken, creatie als kunst.”
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Vanuit deze vragen heeft Emerce in samenwerking met Berenschot een salaris- en werktevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Deze vragen en meer […]
Creatief directeur Max Pinas maakt bekend dat hij het internationale digitale bureau DEPT verlaat.
Deloitte heeft het Nederlandse Dialoog marketingbureau CloseContact overgenomen. CloseContact is per direct onderdeel van Deloitte en voegt ‘een Deloitte Business’ toe aan de merknaam.
Remy Kurpershoek wordt de nieuwe Chief Creative Officer / Managing Director van Publicis Creative. Kurpershoek, die eerder diverse leiderschapsfuncties bekleedde, zal samen met het huidige managementteam de nieuwe koers van Publicis Creative vormgeven.