Findfactory stelt nieuwe partners aan
Marketingbureau Findfactory stelt twee partners aan met het oog op onafhankelijkheid en kwaliteit in de dienstverlening voor lange termijn.
Marketingbureau Findfactory stelt twee partners aan met het oog op onafhankelijkheid en kwaliteit in de dienstverlening voor lange termijn.
ZIGT benoemt Marijnke van der Burgh en Christiaan van Dijk tot nieuwe Managing Directors van ZIGT Nederland. Vanaf 1 mei dragen zij verder bij aan de groei en ontwikkeling van het bedrijf en zijn klanten.
Op basis van welke criteria maken opdrachtgevers hun keuze voor een digital agency? En wat vinden zij een prettig selectieproces? Dit en meer zocht Emerce uit voor een nieuw onderzoekrapport.
Op basis van welke criteria maken opdrachtgevers hun keuze voor een digital agency? En wat vinden zij een prettig selectieproces? […]
Design and branding agency Rōnin Amsterdam is failliet. Het bedrijf vierde in 2022 nog zijn vijfjarige bestaan. Ook werd naar een groter pand aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam verhuisd.
Inhousing is een trend, maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je iets lange tijd hebt uitbesteed, hoe kun je het dan ineens weer zelf doen?
Mediahuis Vivendi sluit een goed eerste kwartaal af. De totale groep zette 4,2 miljard euro om, 5,4 procent meer dan een jaar eerder. Dat kwam vooral door de prestaties van Lagardère. De uitgeverij droeg voor ruim 1,8 miljard euro bij aan de omzet.
Marketing- en reclameconcern WPP Group ziet een kleine omzetgroei in west-Europa, maar Amerika en Azië drukken het concernresultaat.
Boomerang, part of Publicis Groupe, draagt de dagelijkse huidige leiding per 1 juli 2024 over aan een nieuwe directie. Na 18 jaar doen de oprichters van Boomerang (Bo The, Alexander Veltman, Fikret Fetahovic en Eldin Fetahovic) een stapje terug.
E-commercebureau valantic Nederland stelt Gayan Teubel aan als commercieel directeur.
De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase fuseren. Ze bundelen hun krachten om samen te werken aan een leidende rol op het gebied van data- en performancemarketing op de Europese markt.
Hoe staat het met de evolutie en fusie-en-overname-ontwikkelingen van digitale marketingbureaus in de Benelux?
Impactgedreven leiders uit de reclame-, PR- en marketingindustrie komen op 6 juni 2024 samen in Amsterdam voor de eerste Ethical Agency Alliance Summit georganiseerd door de non-profitorganisatie Creatives for Climate. De summit heeft als doel om de transitie naar een ethische sector te versnellen en klimaatleiders en toonaangevende merken met elkaar te verbinden.
Seema Sharma gaat aan de slag bij communicatiebureau Woedend! als partner en executive creative director. Het bureau verandert als teken van een nieuwe propositie zijn naam in ‘Woedend! The New Creatives’.
Kinesso introduceert de gespecialiseerde afdeling Performance Solutions die klanten gaat begeleiden bij het intern overnemen van hun digitale media- en marketingactiviteiten.