Viktor van der Wijk nieuwe managing director UM
Viktor van der Wijk start per 2 april als managing director bij mediabureau UM. Hij volgt daarmee Carolien van ’t […]
Viktor van der Wijk start per 2 april als managing director bij mediabureau UM. Hij volgt daarmee Carolien van ’t […]
In deze video vertellen Jasper Verbunt en Boris Nihom over hun eigen ervaringen en uitdagingen binnen de zakelijke kant van hun bedrijven.
Media-ondernemer Deniz Alkaç lanceert de creatieve filmproductiemaatschappij 10/10. “Het draait om het vakmanschap van film maken, creatie als kunst.”
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Vanuit deze vragen heeft Emerce in samenwerking met Berenschot een salaris- en werktevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Deze vragen en meer […]
Creatief directeur Max Pinas maakt bekend dat hij het internationale digitale bureau DEPT verlaat.
Deloitte heeft het Nederlandse Dialoog marketingbureau CloseContact overgenomen. CloseContact is per direct onderdeel van Deloitte en voegt ‘een Deloitte Business’ toe aan de merknaam.
Remy Kurpershoek wordt de nieuwe Chief Creative Officer / Managing Director van Publicis Creative. Kurpershoek, die eerder diverse leiderschapsfuncties bekleedde, zal samen met het huidige managementteam de nieuwe koers van Publicis Creative vormgeven.
Er vindt momenteel een omslag plaats in de wereld van de digitale bureaus. Klanten gaan meer in huis doen, budgetten voor bureaus worden kleiner en zij moeten intensiever werven. Tijd voor zelfreflectie en ondernemerschap.
Edenspiekermann Amsterdam verandert zijn naam in Tomorrow als gevolg van een strategische heroriëntatie van de koers. De Nederlandse tak wordt afgesplitst van de groep.
OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL.
In deze Agency Talk duiken we in het hart van de belangrijkste uitdagingen in de bureauwereld.
Het Rotterdamse digitale bureau Redkiwi brengt al zijn e-commercespecialismes samen onder een nieuw, apart label: Mr. Aldrich.
Een kleine vijftig creatieve en digitale bureaus uit Rotterdam openen op vrijdag 15 maart hun deuren voor belangstellenden van buiten.
Webhero, het digitale bureau uit Leuven, neemt de klanten van Publistep over, een bekend reclamebureau uit Lommel, onder leiding van Stephan Hermans.