How to: zo vind je het juiste bureau voor jouw merk
Je bent als opdrachtgever op zoek naar een nieuw bureau, maar er is enorm veel keus. Help! Hoe vind je de perfecte match?
Je bent als opdrachtgever op zoek naar een nieuw bureau, maar er is enorm veel keus. Help! Hoe vind je de perfecte match?
Met Brian Oostenbrink en Nienke van Heusden bespreekt host René Hendriks hoe je zorgt voor voldoende geschikt personeel.
Mediabureau ZIGT neemt BossData over, een digital agency in Antwerpen met 35 digitale experts. Deze strategische zet is bedoeld om de expertise en dienstverlening van ZIGT op het gebied van digitale media verder te versterken, zo zegt het bedrijf.
Digitaal specialist Snakeware heeft de omzet afgelopen jaar met acht procent zien groeien, voor het eerst tot boven de vijf miljoen euro.
Vanaf januari 2025 bundelen Junction creative + digital agency Tussendoor Internet & Marketing en Vorm 2 hun krachten. Letterlijk, want de drie bureaus delen vanaf dan niet alleen een visie, maar ook een werkplek.
Marketingbureau NP Digital heeft een Nederlands kantoor geopend en stelt Pieter Bos aan als director Business Development.
Reclamebureau True Ideas is een nieuw label gestart, gericht op contentmarketing. De nieuwe tak van het bureau werkt vanuit dezelfde missie: merken die een positieve impact op de wereld maken, helpen groeien.
IPG Mediabrands, de mediaholding binnen Interpublic Group, heeft een naar eigen zeggen krachtige AI-chatassistent – My Bot – gelanceerd om de productiviteit op de werkplek te optimaliseren en de werkstijlen van zijn werknemers te verbeteren door middel van Gen AI-technologie die wordt aangestuurd door Google Cloud.
Bureaugroep Handpicked agencies lanceert onder de naam Say Hai een nieuw label. Dat is gespecialiseerd in AI-gedreven innovatie. Het werkt met een zelfontwikkeld AI-platform dat hen in staat stelt van LLM te wisselen met behoud van de eerder gegenereerde trainingsdata.
WiseFundaments Group sluit een financieel strategische samenwerking met Strikwerda Investments. Samen gaan ze een bijzonder ambitieus groeiplan uitvoeren waarbij Adwise langdurig op overnamepad gaat.
FNKE, het Arnhemse databedreven contentmarketingbureau, is overgenomen door Kris Kras, een creatief communicatiebureau uit Utrecht, met een sterke reputatie in (semi)overheidscommunicatie. Deze strategische overname geeft vorm aan de ambitie van beide partijen om een totaaloplossing voor geïntegreerde communicatie vraagstukken te bieden aan het MKB, corporate bedrijven en (semi) overheden.
Digitaal marketingbureau Rocket Digital valt in handen van stadsgenoot Tomorrowmen. Directerur Roman Solarz wil hiermee opdrachtgevers beter bedienen met geïntegreerde marketingstrategieën.
Rian Verhagen richt samen met Michelle Tan het nieuwe bureau 10Nineteen op. Ze willen de interne kennis en capaciteiten over customer experience-design bij klanten vergroten en hen onafhankelijker te maken van externe partijen.
Het Amsterdamse creatieve bureau Buutvrij for Life zoekt met een ludieke Black Friday-actie betaalde opdrachten. Vindt het die niet, dan is het over twee maanden afgelopen voor het twintig jaar oude bureau.
GRRR, een digitaal bureau dat zich toelegt op duurzame strategieën en gedurfde creatieve keuzes, sluit zich aan bij Handpicked agencies.