More stories

25 Nederlandse finalisten voor Lovie Awards

Dept, Bitfactory, Fabrique, MediaMonks, Ogilvy Amsterdam, One Shoe en Code D’Azur behoren tot de 25 Nederlandse finalisten van de Lovie Awards, een zusje van de internationale Webby Awards. De Lovie Awards onderscheiden het meest creatieve digitale werk in Europa.

Digital Agencies

NOSUCH Group neemt belang in B.Made

Bureau NOSUCH wil versneld groeien en neemt via een nieuw opgerichte holding een belang in B.Made.

Digital Agencies

Blue Field Agency neemt Immense, Link Design, Totta Research en Totta data lab over

De marketingbedrijven Immense, Link Design, Totta Research en Totta data lab opereren voortaan onder de vlag van Bluefield. Dit najaar zullen de bedrijven – alle gevestigd in Amsterdam – verhuizen naar één gezamenlijk pand.

Digital Agencies

Nieuwe eigenaar voor Buro N11

Erik Hardick is de nieuwe eigenaar van online marketingbureau Buro N11 uit Bodegraven. Daarmee breekt een nieuw hoofdstuk aan in de ruim 28-jarige historie van het bedrijf.

Digital Agencies

Marketing automation specialist Rise + Shine overgenomen door Springbok

De Belgische marketing automation specialist Rise + Shine maakt voortaan deel uit van digitaal communicatie- en servicebureau Springbok uit Mechelen. Financiële details zijn niet bekend gemaakt.

Marketing automation

TAB opent kantoor in Nederland

TAB, ook wel The App Business, opent zijn tweede buitenlandse kantoor en doet dat in Amsterdam.

Tech

Bureau Vet naar Amsterdam

Bureau Vet, een Brabantse specialist in online marketing, website-ontwikkeling en HubSpot, opent een nieuwe vestiging in Amsterdam.

Digital Agencies

Interactieve installaties als brand experience: wat doen ze voor je merk?

Experiental, interactieve installaties vormen een groeiend specialisme binnen digital design. Merken en retailers willen er offline relevant mee blijven en onvergetelijke merkbelevingen mee creëren. Wat zijn nu eigenlijk de voordelen van dit soort installaties en zijn ze wel effectief? We vroegen het aan Dutch Designbureaus MediaMonks, Resn, CLEVER°FRANKE en Circus Family.

Digital Design

Creatieven DDB beginnen nieuw bureau

De van DDB Unlimited afkomstige Ed van Bennekom, Jasper Diks en Joris Kuijpers beginnen een nieuw creatief bureau: The Family Amsterdam. Het bureau zal zakelijk geleid worden door Linda de Graaff, eveneens afkomstig van DDB.

Digital Agencies

Dept weer groter met Berlijnse LEROI

Het netwerk van dept is weer uitgebreid met het in Berlijn gevestigde LEROI. Dit bedrijf specialiseert zich in data en analytics consulting en werkt voor klanten als N26, Zalando, Daimer, Deichmann en Google.

Digital Agencies

Nieuwe leiding voor ACHTUNG!mcgarrybowen & Kraftwerk

Boris Nihom en Sven Vening zijn de nieuwe managing directors van ACHTUNG!mcgarrybowen & Kraftwerk. Ze volgen oprichter Dick Buschman op, die toetreedt tot de directie van moederbedrijf Dentsu Aegis Network Nederland.

Digital Agencies

Hannes van Raaij creatief directeur van Burst

Per 2 september start Hannes van Raaij als Executive Creative Director bij het Rotterdamse digitale bureau Burst. In deze rol is hij verantwoordelijk voor business innovatie, strategie en creatie voor alle huidige en toekomstige opdrachtgevers.

Digital Agencies

Diva World Wide stelt directeur Igo Geurtjens aan voor verdere groei

Per 1 september 2019 zullen de internationale activiteiten van Diva World Wide worden geleid door Igo Geurtjens. Geurtjens was voorheen bureaudirecteur van @msterdam & Virtube.

Digital Agencies

Dept wint drie Red Dot Design Awards

Digital agency Dept heeft drie Red Dot Design Awards gewonnen voor hun werk voor het Van Gogh Museum, Request en Cities in Motion.

Digital Agencies

Serviceplan Group breidt activiteiten in Nederland uit

Serviceplan Group, naar eigen zeggen de grootste onafhankelijke bureaugroep in Europa, breidt haar diensten in Nederland uit. Met Mediaplus Nederland verenigt Serviceplan Group alle merk-, communicatie- en mediadiensten onder één dak in Amsterdam.

Digital Agencies