More stories

[Agency Talk] Hoe maak je marge?

In deze video vertellen Jasper Verbunt en Boris Nihom over hun eigen ervaringen en uitdagingen binnen de zakelijke kant van hun bedrijven.

Digital Agencies

Deniz Alkaç begint nieuwe filmproductiemaatschappij

Media-ondernemer Deniz Alkaç lanceert de creatieve filmproductiemaatschappij 10/10. “Het draait om het vakmanschap van film maken, creatie als kunst.”

Creative

Salaris- en werktevredenheidsonderzoek Digital Agencies: ‘Kwart werknemers wil branche verlaten’

Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Vanuit deze vragen heeft Emerce in samenwerking met Berenschot een salaris- en werktevredenheidsonderzoek uitgevoerd.

Emerce Research

Salaris- en werktevredenheidsonderzoek Digital Agencies 2024

Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Deze vragen en meer […]

Emerce Research

Creatief directeur Max Pinas weg bij DEPT

Creatief directeur Max Pinas maakt bekend dat hij het internationale digitale bureau DEPT verlaat.

Digital Agencies

Deloitte neemt marketingbureau CloseContact over

Deloitte heeft het Nederlandse Dialoog marketingbureau CloseContact overgenomen. CloseContact is per direct onderdeel van Deloitte en voegt ‘een Deloitte Business’ toe aan de merknaam.

Digital Agencies

Publicis Creative benoemt Remy Kurpershoek tot Chief Creative Officer

Remy Kurpershoek wordt de nieuwe Chief Creative Officer / Managing Director van Publicis Creative. Kurpershoek, die eerder diverse leiderschapsfuncties bekleedde, zal samen met het huidige managementteam de nieuwe koers van Publicis Creative vormgeven.

Digital Agencies

[Agency Talk] ‘Markt digital agencies wordt lastiger, krapper’

Er vindt momenteel een omslag plaats in de wereld van de digitale bureaus. Klanten gaan meer in huis doen, budgetten voor bureaus worden kleiner en zij moeten intensiever werven. Tijd voor zelfreflectie en ondernemerschap.

Digital Agencies

Edenspiekermann Amsterdam wordt Tomorrow

Edenspiekermann Amsterdam verandert zijn naam in Tomorrow als gevolg van een strategische heroriëntatie van de koers. De Nederlandse tak wordt afgesplitst van de groep.

Marketing

OBI4wan en Squeezely worden Spotler NL

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL.

Digital Agencies

[Agency Talk] De belangrijkste hersenkrakers voor bureaus in 2024

In deze Agency Talk duiken we in het hart van de belangrijkste uitdagingen in de bureauwereld.

Digital Agencies

Redkiwi begint e-commercelabel Mr. Aldrich

Het Rotterdamse digitale bureau Redkiwi brengt al zijn e-commercespecialismes samen onder een nieuw, apart label: Mr. Aldrich.

Digital Agencies

Creatieve bureaus Rotterdam openen deuren Agency at Night

Een kleine vijftig creatieve en digitale bureaus uit Rotterdam openen op vrijdag 15 maart hun deuren voor belangstellenden van buiten.

Digital Agencies

Webhero neemt klanten Publistep over

Webhero, het digitale bureau uit Leuven, neemt de klanten van Publistep over, een bekend reclamebureau uit Lommel, onder leiding van Stephan Hermans.

Marketing

John Meulemans vertrekt bij Endeavour

Strategy Director John Meulemans vertrekt bij digitaal marketingbureau Endeavour. Hij zoekt nieuwe uitdaging in het opkomende domein dat influencermarketing en kunstmatige intelligentie combineert.

Digital Agencies