N=5 ontwikkelt vernieuwde positionering Simon Lévelt
Simon Lévelt, het koffie- en thee merk, bekend om haar premium biologische producten, is voor een vernieuwde positionering en een landelijke merkcampagne een samenwerking aangegaan met N=5.
Simon Lévelt, het koffie- en thee merk, bekend om haar premium biologische producten, is voor een vernieuwde positionering en een landelijke merkcampagne een samenwerking aangegaan met N=5.
Convident, specialist in maatwerk WordPress-websites en online marketing, heeft stadsgenoot Smeedijzer Internet overgenomen. Smeedijzer heeft een sterke reputatie opgebouwd binnen het MKB en de overheid.
Jessica Jacobs wordt directeur Noord‑Europa bij marketingbureau Incubeta om de organisatie te stroomlijnen.
Digital specialist Snakeware bestaat 30 jaar en viert dat op 27 maart ‘groots’ in de Veemarkthal in Sneek. Wat ooit begon in een garage, is uitgegroeid tot een omvangrijk bureau dat digitale maatwerkoplossingen levert aan topklanten als Accell Group, Lucas Bols, DekaMarkt en Staatsbosbeheer.
Het was in 2024 relatief rustig op de overnamemarkt voor digital agencies. Desalniettemin valt op dat vooral social, PR, data en performance marketing in trek zijn, blijkt een nieuw rapport dat Emerce vandaag publiceert.
De Nederlandse bureaumarkt is de afgelopen jaren sterk geconsolideerd en dat is niet zonder reden, want de markt is gefragmenteerd, […]
Het gros van de Nederlandse bureaus leverde sinds 2022 tien à twintig procent omzet in en zijn daar nog niet van hersteld. Dat is de inschatting van M&A-specialist Brian Hirman van bureaugroep iO.
Full service mediabureau Initiative, onderdeel van IPG Mediabrands, kondigt de benoeming aan van Edward Knol tot Managing Director, per 18 maart. Hij volgt Eva Hollander op.
Online Plastics Group (OPG), gespecialiseerd in online verkoop van kunststof platen op maat, heeft het digitale bureau Pixelpillow overgenomen.
WIM Creative Agency, het full-service bureau uit Veghel, neemt David Raakt over, het strategische creatieve bureau uit Uden. Hoewel de samenwerking direct van start gaat – David Raakt verhuist deze maand al naar het pand van WIM – zullen beide bureaus de komende twee jaar nog onder hun eigen naam blijven opereren.
Aspen Digital, het digital marketingbedrijf binnen de Outtask Group, neemt Digitl Sky, een toonaangevende Zuid-Afrikaans bureau, over. Met deze overname versterkt Aspen Digital zijn internationale positie en breidt het zijn diensten uit naar meerdere landen.
Digitaal bureau WINK kondigt de benoeming aan van David de Bruijn als Global Chief Creative Officer (CCO). De Bruijn heeft meerdere prijswinnende wereldwijde experiential campagnes geleid voor merken zoals Corona, Budweiser en NFL.
ACT.agency neemt The Post over, een bekroond contentbureau uit Zwolle. Met deze overname versterkt het bureau zijn aanwezigheid in de B2B-, onderwijs- en publieke sector. Klanten zoals PPG (Histor, Sigma), Achmea en Gemeente Zwolle worden voortaan bediend onder de ACT.agency-vlag.
Strix, een Europese digitale e-commercegroep in aanbouw, koopt het in Den Bosch gevestigde agency Sition om diens Shopware- en Shopify-expertise.
Het Groningse digitale marketingbureau Tomorrowmen stelt in de persoon van Erwin Manten zijn eerste CTO aan, om tegemoet te komen aan het groeiend aantal data- en techvragen.