Cut the Code benoemd tot enterprisepartner Webflow
Het Amerikaanse Webflow, een van de snelstgroeiende websitebuilders, heeft het Nederlandse bureau Cut the Code benoemd tot officiële Webflow Enterprise Partner.
Het Amerikaanse Webflow, een van de snelstgroeiende websitebuilders, heeft het Nederlandse bureau Cut the Code benoemd tot officiële Webflow Enterprise Partner.
Sanne Houterman is vandaag gestart als Strategy Director van Cheil Benelux. Ze wordt per direct verantwoordelijk voor de strategische leiding van het bureau en de strategische aanpak van alle klanten van Cheil.
Ontdek de wereld van journalistiek met de NOS Jeugdjournaal game op Roblox! Kinderen kruipen in de huid van redacteuren, verzamelen nieuws, en leren nepnieuws herkennen. Met meer dan 340.000 spelers biedt deze interactieve ervaring een unieke combinatie van educatie en plezier. Verhoog je mediawijsheid spelenderwijs!
Beleef ARTIS opnieuw met onze vernieuwde identiteit, app en website die bezoekers diepgaand verbinden met de natuur. Ontdek micro-organismen tot het heelal, en ervaar unieke verhalen en educatieve programma’s. Sinds de lancering steeg de betrokkenheid sterk, met meer steun en spectaculaire gebruikersgroei.
HEMA en GoSpooky hebben een trendsettende Back-to-School-campagne gelanceerd, gericht op jongeren via TikTok en Fortnite. Met innovatieve storytelling en gamification wist HEMA de merkbetrokkenheid te vergroten en behaalde indrukwekkende resultaten: 16,5 miljoen weergaven en honderden engagements. Ontdek hoe HEMA zich als jong en relevant positioneert!
Nederlands grootste webwinkels zijn nog steeds lastig te gebruiken door miljoenen mensen met een kleine of grotere handicap. HEMA, HelloFresh en Coolblue zijn zelfs achteruit gegaan qua toegankelijkheid.
Na Fabrique en Q42 sluit ook het Nederlandse CX-bureau Essense zich aan bij het Zweedse consultancycollectief Eidra.
Bijna alle Nederlandse agencies gebruiken AI om werkprocessen te versnellen. Maar hierdoor staat het traditionele verdienmodel, dat is gebaseerd op de tijdsinvestering van (digitale) bureaus, onder druk. Dat blijkt uit het nieuwe Benchmark Report van Simplicate, gebaseerd op marktonderzoek onder 225 agencies en benchmarkdata van bijna 500 Nederlandse bureaus met 5 tot 110 fte.
Nissan en Omnicom introduceren NU SPARK: een vernieuwend marketingteam dat vanuit Amsterdam opereert en fungeert als regionale incubator voor innovatie. De nieuwe unit bedient de markten in de Benelux, Denemarken, Zweden en Noorwegen en heeft als doel om nieuwe werkwijzen op het gebied van creatie, media en realtime marketing te testen, te optimaliseren en – wanneer succesvol – internationaal op te schalen binnen de AMIEO-regio en daarbuiten.
ShowHeroes Group, wereldwijd marktleider op het gebied van digitale videocontent, technologie en advertentieoplossingen, kondigt het vertrek van Tim Samsom als Country Manager Nederland aan. Na twee jaar in deze functie en negen jaar samenwerking, heeft Samsom besloten een nieuwe stap in zijn carrière te zetten. Zoë Brandenburg neemt per 1 juli de rol van Commercieel Directeur Nederland op zich.
Hoe kunnen merken in een door AI-gedreven omgeving sterkere emotionele connecties opbouwen? Ontdek de opkomst van het empathische merk, waarin […]
Een goede samenwerking tussen bedrijf en digital agency valt of staat met drie factoren: inhoudelijke match, onderlinge klik en open […]
Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kiezen voor Publicis Media als nieuwe mediapartner
Reshift, het moederbedrijf van o.a. Kieskeurig.nl versterkt haar positie als datagedreven uitgever door een minderheidsbelang te nemen in datatechnologiebedrijf ONBRDNG.
Cross border online marketingbureau Seeders kondigt vandaag de overname van Tribal Agency uit Den Bosch aan. Het nieuws volgt op de overname van het Deense Partnertekst, die vorige week werd aangekondigd.