Flinke groei voor Publicis
’s Werelds grootste reclamegroep Publicis Groupe zag een organische netto-omzetgroei in het vierde kwartaal van 6,3 procent. De organische groei over het hele jaar 2024 bedroeg 5,8 procent.
’s Werelds grootste reclamegroep Publicis Groupe zag een organische netto-omzetgroei in het vierde kwartaal van 6,3 procent. De organische groei over het hele jaar 2024 bedroeg 5,8 procent.
Vanaf dit jaar zijn Sander Hooghiemstra (voorheen Snapchat) en Lennart Benthem (voorheen Lead Sport Partnerships bij Era) toegetreden tot het managementteam van We Are Era in de rol van Growth Director en Client Director.
Albert Heijn heeft voor de komende jaren het contract met het mediabureau van dentsu voor de Benelux verlengd. Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking.
Bitfactory, een Rotterdams digitaal bureau met expertise in e-commerce, softwareontwikkeling en innovatieve digitale platformen, sluit zich aan bij de NOBEARS Group.
Hoe behoud je merkwaarde in een snel veranderende wereld? In deze video bespreken Dimi Albers, DEPT, en Gijs Westerbeek, Adwise, […]
In deze video vertelt Vanessa Hofland waar je op moet letten in de samenwerking met een bureau als je een […]
Bureaugroep ACE neemt afscheid van de losse merknamen die het afgelopen jaren om zich heen verzamelde via overnames. Die gaan allemaal op in ACE.
Online bureaus en projectteams kunnen hun beste interactieve werk tot en met vrijdag 7 maart inzenden om kans te maken op een Dutch Interactive Award, de jaarlijkse prijs voor het beste interactieve werk van het jaar.
Dept agency voert de lijst aan als meest zichtbare Nederlands digital bureau, met Media.Monks en Emakina op de tweede en derde plaats. Dat is: bij de chatbots van de vier grootste LLM’s.
Bureaugroep Handpicked neemt Tech to Market over, een specialist in interim marketing- en communicatiediensten. Naar verwachting voegt de groep dit jaar nog een à twee labels toe.
Dentsu Benelux stelt per 1 januari 2025 Boris Nihom aan als nieuwe algemeen directeur. Hij neemt het stokje over van Mark van Dijk, die COO voor Dentsu in Noord-Europa.
Geen omzetgroei, wel winst voor digital agency Snakeware in 2024. Het bureau uit Sneek is weer de eerste die kerncijfers deelt met de markt.
Door de invloed van kunstmatige intelligentie (AI) zullen bureaus steeds vaker van urenmodellen overstappen naar resultaatgerichte prijsmodellen. Dat is één van de conclusies uit onderzoek naar de impact van AI op digital agencies dat Emerce vandaag publiceert.
Kunstmatige intelligentie (AI) heeft de afgelopen jaren de werkprocessen bij digital agencies én hun klanten veranderd. In zulke mate dat […]
Welke strategische positie kies voor je je bureau? Overnameprooi of niet en welk personeel is het lastigst te vinden? Drie eigenaren van digital agencies bespreken het voor de camera.