Strix in zee met DELTA Equity Partners voor buy & build
Het Europees werkende e-commercebureau Strix Group haalt DELTA Equity Partners aan boord om het leidende digital commerce agency in Europa te worden.
Het Europees werkende e-commercebureau Strix Group haalt DELTA Equity Partners aan boord om het leidende digital commerce agency in Europa te worden.
Menzis en N=5 slaan de handen ineen voor een strategische samenwerking voor de komende jaren. N=5 krijgt de taak samen met het team van Menzis het merk op eigen wijze creatief tot leven te brengen.
Na een openbare aanbesteding is Roorda (met Tabula Rasa en Steam) gekozen tot strategische communicatiebureau van UWV en neemt hiermee het stokje over van Dawn. Roorda is verantwoordelijk voor de imago- en publiekscampagnes, internal branding en employer brandingcampagnes.
Willem-Albert Bol vertrekt als CEO bij Abovo Maxlead. Hij wordt per 1 april opgevolgd door Theun Eijkemans, sinds 2020 CFO bij de organisatie. Komende maanden zal er een overgangsfase zijn, waarin ook een nieuwe topstructuur van het bureau wordt doorgevoerd. Bol zal na zijn vertrek betrokken blijven via de Raad van Advies van Abovo Maxlead.
CEO Patrick Molleman vertrekt bij Omnicom Media Group om vanaf 1 mei 2025 de functie van Managing Director bij Global Media & Entertainment op zich te nemen.
Het Amsterdamse creatief digitale bureau Your Majesty valt in handen van Infinum, een Kroatische specialist in digitale transformatieprocessen.
’s Werelds grootste reclamegroep Publicis Groupe zag een organische netto-omzetgroei in het vierde kwartaal van 6,3 procent. De organische groei over het hele jaar 2024 bedroeg 5,8 procent.
Vanaf dit jaar zijn Sander Hooghiemstra (voorheen Snapchat) en Lennart Benthem (voorheen Lead Sport Partnerships bij Era) toegetreden tot het managementteam van We Are Era in de rol van Growth Director en Client Director.
Albert Heijn heeft voor de komende jaren het contract met het mediabureau van dentsu voor de Benelux verlengd. Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking.
Bitfactory, een Rotterdams digitaal bureau met expertise in e-commerce, softwareontwikkeling en innovatieve digitale platformen, sluit zich aan bij de NOBEARS Group.
Hoe behoud je merkwaarde in een snel veranderende wereld? In deze video bespreken Dimi Albers, DEPT, en Gijs Westerbeek, Adwise, […]
In deze video vertelt Vanessa Hofland waar je op moet letten in de samenwerking met een bureau als je een […]
Bureaugroep ACE neemt afscheid van de losse merknamen die het afgelopen jaren om zich heen verzamelde via overnames. Die gaan allemaal op in ACE.
Online bureaus en projectteams kunnen hun beste interactieve werk tot en met vrijdag 7 maart inzenden om kans te maken op een Dutch Interactive Award, de jaarlijkse prijs voor het beste interactieve werk van het jaar.
Dept agency voert de lijst aan als meest zichtbare Nederlands digital bureau, met Media.Monks en Emakina op de tweede en derde plaats. Dat is: bij de chatbots van de vier grootste LLM’s.