-

BarDoggy: location based uitgaansplatform

“Tijd is kostbaar en dat wil je goed besteden”, zegt Tim de Kraker van startup BarDoggy. BarDoggy is een location based uitgaansplatform dat het contact tussen de horecalocatie, het drankmerk en de consument wil versterken en verbinden. “Als consument kun je voordeel scoren op je drankjes, je vrienden vinden en vooral leuke feestjes om je heen.”

Location based? “Het is interesseert je natuurlijk geen moer wat er in Groningen gebeurt als je in Amsterdam uitgaat. Het gaat erom dat je heel snel iets leuks kan vinden, met de juiste mensen”, legt De Kraker uit. De uitdaging is het vullen met locaties: “Over de hele wereld willen we dekking, zodat waar mensen ook zijn en wat ze ook willen beleven, dat ze het snel kunnen vinden. We hebben over Europa nu 22.000 horeca-locaties in kaart gebracht en per jaar 80.000 evenementen.”

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond