-

Yourzine: relaties bouwen als merk met smart producten

“Er komen in Nederland steeds meer toepassingen waarbij sensoren in producten komen”, vertelt Ronald de Groot, Co Founder van Yourzine. “Producten worden steeds slimmer. Merken krijgen daardoor een directe relatie. Wat is de relatie met de retailer die daar tussen zit dan nog waard?”

“Een goed voorbeeld van deze moderne marketing is Sonicare van Philips. Een smart tandenborstel met een digitaal product voor kinderen: via een app zie je monsters op je tanden die je weg moet poetsen. Ouders kunnen daar een incentive tegenover zetten. Sonicare creëert zo opeens waarde die belangrijk kan worden bij de aanschaf van een product”, schetst De Groot.

Deel dit bericht

1 Reactie

Ronald de Groot

Ondanks dat het maar een titel is, zou ik het een te grote eer vinden om mijzelf co-founder van Yourzine te noemen in de wetenschap dat Yourzine 15 jaar bestaat en ik dan 14 jaar geweest zou zijn toen Yourzine begon. Binnen Yourzine vertegenwoordig ik het innovatieve Mobile Loyalty Marketing label welke gespecialiseerd is in het slim benutten van data die ontstaat vanuit mobile apps en iOT producten via onze eigen oplossing. We helpen klanten bij het slimmer en klantgerichter maken van hun mobiele strategie en vanuit die hoedanigheid mag ik mijzelf betitelen als co-founder van Mobile Loyalty.

Hartelijke groet,

Ronald de Groot

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond