0
12,2K

De belangrijkste consumententrends van 2024

Temidden van de drukte en opwinding over AI mogen organisaties in 2024 niet uit het oog verliezen wat het belangrijkst is voor hun succes – het creëren van echte, menselijke connecties met hun consumenten.

Maar er schuilt een addertje onder het gras: begrijpen hoe je die connecties maakt, wordt steeds moeilijker. Feedback voorkeuren van consumenten veranderen, klanttrajecten worden steeds complexer en verwachtingen blijven stijgen.

Op basis van meer dan 28.000 consumenten in 26 landen laat het vierde jaarlijkse rapport van Qualtrics over consumententrends zien hoe waardevol klantconnecties echt zijn en hoe je deze dit jaar het beste kan opbouwen.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
De vier belangrijkste consumententrends van 2024
Wat de trends betekenen voor bedrijven, inclusief de kansen en risico's voor de toekomst
Deskundig advies over de bevindingen
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Bruce Temkin