0
9.7k
Channel: Retail

Black Friday 2023 en daarna: strategieën om je omzet te verhogen

Wat staat retailers te wachten tijdens Black Friday in 2023? Zal het net zo’n succes worden als vorig jaar, of blijven de resultaten achter bij de verwachtingen?

Volgens eMarketer vertoonden de feestdag-verkopen een groei van 4,8 procent YoY in 2022. Voor dit jaar voorspellen ze een vergelijkbare toename van 4,5 procent, wat aangeeft dat retailers erop kunnen vertrouwen dat er weer volop gewinkeld zal worden tijdens Black Friday en Cyber Monday, ondanks de voortdurende economische onzekerheid.

Deze whitepaper biedt hulpmiddelen en voorbeelden om je voor te bereiden op de feestdagen. Je ontdekt belangrijke trends en digitale strategieën om loyale klanten opnieuw te bereiken en te converteren.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
De huidige stand van zaken in de retail tijdens het feestseizoen
Waar en hoe je consumenten kunt bereiken via verschillende kanalen
Drie voorspellingen voor BFCM 2023
Succesvolle implementatie van BFCM-marketingstrategieën
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Joyce Kremer