0
6.0k
Channel: Marketing

Wat gebeurt er met advertenties op het open internet in een wereld zonder third party cookies?

Het advertentielandschap op het open internet verandert snel. De ondergang van de cookies van derden spookt door de hoofden van leiders in de marketing- en uitgeverijsector.

In dit whitepaper bespreken we verschillende belangrijke trends, aanpakken en oplossingen voor de toekomst van adverteren op het internet. Er zal geen eenduidige oplossing zijn voor uitdagingen die adverteren zonder cookies van derden met zich meebrengt.

Maar waar cookiesignalen van derden die lang beschikbaar waren, zullen verslechteren, blijven contextuele signalen wel beschikbaar. De beste en meest uitgebreide benadering zal al deze signalen effectief moeten combineren bij het nemen van beslissingen over publieksplanning, activering, meting en attributie.

Onderwerpen in dit whitepaper

  • Er zijn al minder cookies dan je denkt.
  • Data privacy wordt ingewikkelder, maar daarna ook weer eenvoudiger.
  • Metingen worden steeds belangrijker.
  • Er is geen eenvoudige of eenduidige oplossing.

Dit whitepaper geeft je mogelijke oplossingen die je helpen bij advertising zonder cookies. De aanpak is gebaseerd op industriestandaarden, interoperabiliteit en innovatie.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie