0
19,5K
Channel: B2B Digital

Data driven marketing in online internationale B2B

Zeventig procent van de B2B buyer journey speelt zich online en anoniem af. De traditionele salesorganisatie is de greep op deze markt aan het verliezen. Ondernemingen die niet tijdig een adequate online marketingstrategie ontwikkelen, gaan het verliezen van slimme start-ups en concurrenten die wel tijdig het roer omgooien.

Deze whitepaper legt uit hoe internationale marketing managers de regie kunnen terugnemen over het klantcontact in de totale buyer journey. Bedrijven die hierin succesvol zijn, werken volgens een nieuwe marketingstrategie: Inbound Marketing. Geen push marketing, maar pull marketing inzetten om potentiële klanten al vroeg in hun journey te binden aan het merk/product. Buyer personas definiëren, een content marketingstrategie ontwikkelen, het marketing automationtraject inrichten, online leads genereren en marketingdata verzamelen en analyseren. Marketing wordt sneller en spannender dan ooit.

Download deze whitepaper
Onderwerpen:
De rol van het dealerkanaal in de nieuwe salesfunnel
Nieuwe technologieën voor marketing en sales
Starten met marketing Automation
Investeren in Data Driven marketing
Log in of meld je gratis aan om deze whitepaper te downloaden

Knowledgebase