Deel dit artikel
-

Ad Alliance maakt samenstelling managementteam bekend

RTL heeft het managementseam bekend gemaakt van de Ad Alliance, een bundeling van de verkoopactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, Triade Media en RTL op het gebied van online video.

De wens vanuit de markt is om aan de voorkant één contactpersoon te hebben en aan de achterkant toegang te krijgen tot een veelheid aan mogelijkheden op tv, online en social. Dit vormde het vertrekpunt van de nieuwe organisatiestructuur die is gebouwd rondom vijf aandachtsgebieden die intensief met elkaar samenwerken: sales, creatie, marketing intelligence & operations, partnerships & innovatie en productontwikkeling.

Anna-Maria Vujinovic is verantwoordelijk voor Sales. Marco Gijsen (BrandDeli) leidt het Creative Strategy Label. Het Creative Strategy Label bedenkt, produceert en adviseert de klant over passende campagnes, commerciële proposities en innovatieve contentstrategieën.

Carla der Kinderen is de drijvende kracht achter Marketing, Intelligence & Operations, het kenniscentrum van Ad Alliance.

Gijs van Beek leidt Partnership Management & Innovation. Hij zorgt met zijn team voor de ontwikkeling van huidige en innovatieve producten en processen en beheert de relatie met partners.

Chris van Wijnen is verantwoordelijk voor Product. Zijn team focust zich op continu productontwikkeling rondom het sales portfolio en het technische ecosysteem dat onder het salesproces ligt.

Pieter Bos (Twitter Client Solutions NL) en Wouter van de Kamp (Managing Director Adfactor/Ad Alliance locatie Den Haag) treden beiden ook toe tot het managementteam.

Het managementteam rapporteert aan Ton Rozestraten, de CEO van Ad Alliance.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond