AVRO/TROS bereikt ‘mijlpaal’ met 100.000 YouTube-abonnees

AVRO/TROS zegt de eerste Nederlandse omroep te zijn die meer dan 100.000 abonnees op YouTube heeft. Het kanaal is al sinds 2006 actief.
Remco van Leen, mediadirecteur AVROTROS, noemt het aantal een ‘bijzondere mijlpaal’. ‘Het is als omroep belangrijk om mensen aan je te binden met goede content. Dit kan via verschillende distributiekanalen. Ons YouTube-kanaal blijkt daar een zeer succesvol voorbeeld van te zijn’.
De publieke omroepen zijn gehouden aan allerlei beperkingen. Ze mogen geen volledige programma’s via YouTube aanbieden, dat kan alleen via NPO.nl
Inmiddels staat de teller al op 79 miljoen impressies.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Henkjan de Krijger
Toch schandalig eigenlijk. Na zoveeel jaar. Met zoveel budget. En het dan een bijzondere mijlpaal noemen. Je kunt rustig stellen een bijzondere mijlpaal van onvermogen.