Deel dit artikel
-

Blinker en MailPlus gaan op in Spotler

De zusterbedrijven Blinker en MailPlus voegen de organisaties en bedrijfsdoelen bij elkaar en gaan verder onder de nieuwe naam Spotler. Vanaf volgend jaar gaan ze aan de slag op de internationale markt.

Directeur en oprichter Marc Schüssler: “Na dertien jaar gegroeid te zijn in Nederland hebben we ons een nieuw uitdagend doel gesteld: internationale speler worden op het gebied van marketingautomation. De eerste stap om ons doel te bereiken hebben we nu gezet met de samenvoeging van de bedrijven Blinker en MailPlus in Spotler.”

De bedrijven brengen expertise mee over e-mail en marketingautomation. Onder de nieuwe naam willen ze dat op de internationale markt gaan aanbieden. De vraag naar marketingautomation groeit al enige tijd omdat steeds meer bedrijven klantdata verzamelen en dat ook gericht willen inzetten voor communicatiedoeleinden.

“Aan het einde van dit jaar lanceren we een compleet nieuwe interface van onze software. Ons ontwikkelteam is al meer dan zes maanden bezig om de gehele front-end van MailPlus te vervangen door een moderne en prettig werkende nieuwe versie. We gaan hierin heel ver. De lancering grijpen we aan om dan ook de productnaam MailPlus te wijzigen naar Spotler.”

Het is nog niet bekend op welke markten Schüssler zich het eerst wil richten. Met het samenvoegen van zijn twee labels krijgt zijn Spotler ook een nieuwe, flexibeler structuur die de buitenlandse activiteiten moet faciliteren.

Eind vorig jaar heeft CNBB Venture Partners een meerderheidsbelang genomen in Bright Marketing Holding, het bedrijf achter Blinker en MailPlus. Toen sprak Schüssler de ambitie uit om binnen vijf jaar een serieus marktaandeel in Europa te hebben en de omzet ten minste te verdubbelen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Els - Belangstelling

Wens je heel veel succes

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond