Deel dit artikel
-

BOVAG bouwt nieuwe consumentensite

Brancheorganisatie BOVAG heeft een nieuwe website gebouwd speciaal gericht op de klanten van BOVAG-leden. De nieuwe site informeert consumenten met uitleg en achtergrond over mobiliteitszaken.

BOVAG gebruikte Kentico, een totaaloplossing voor CMS, e-commerce en online marketing, om de website te ontwikkelen en koos voor Datacon als integratie- en websitespecialist.

De bestaande website voor consumenten was verouderd. De site was niet responsive en kon alleen via de desktop benaderd worden. Bovendien was de structuur van de website gemodelleerd naar de BOVAG-organisatie, waardoor deze niet altijd even consumentgericht was. De nieuwe site is echt SEO gedreven en vervult beter de rol van schakel tussen BOVAG-leden en consumenten die we als organisatie voor ogen hebben.

Het project ging begin 2015 van start en werd na een aanloopfase in oktober afgerond. Zo zijn er modules ontworpen voor hulp bij klachten en waardebepaling van auto’s. Bovendien is er de thesaurus ‘Techneutentaal’ gemaakt om consumenten te informeren over ingewikkelde vaktermen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond