Deel dit artikel
-

CM lanceert nieuwe customercontacttool op MWC17

Telecombedrijf CM uit Breda lanceert eind februari zijn nieuwe customercontacttool GIN op het Mobile World Congress in Barcelona.

“We schurkten wel tegen customercontactdiensten aan, maar we zaten er niet in met een apart product”, legt Erik Eggens van CM uit. “Het biedt één dashboard waarin bedrijven met klanten kunnen interageren via via Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat en Telegram.”

Het ziet ernaar uit dat Facebook op zijn ontwikkelaarsconferentie F8 in april een API gaat aankondigen voor WhatsApp. “Tot die er is tijd doen we niets met WhatsApp”, aldus de productmanager van GIN Daan Gönning.

CM kreeg de technische basis van GIN in huis toen het het intellectueel eigendom van Watermelon uit Enschede kocht afgelopen september.

Eggens: “Op het Mobile World Congress presenteren we GIN omdat daar het internationale bedrijfsleven, zeker ook het Aziatische, enorm goed is vertegenwoordigd. Er zijn momenteel maar weinig systemen die alle social kanalen beheerbaar maken vanuit één dashboard.”

Het is mogelijk om GIN technisch te koppelen met de CRM- en analyticspakketten van de gebruikers.

Foto: David Santaolalla (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond