Deel dit artikel
-

Creatieven DDB beginnen nieuw bureau

De van DDB Unlimited afkomstige Ed van Bennekom, Jasper Diks en Joris Kuijpers beginnen een nieuw creatief bureau: The Family Amsterdam. Het bureau zal zakelijk geleid worden door Linda de Graaff, eveneens afkomstig van DDB.

Inhoudelijk wil The Family dat alle merkuitingen van een merk herkenbaar familie zijn en blijven. Dat is geen vanzelfsprekendheid in het complexe medialandschap van vandaag, schrijven ze. ‘We zien nog te vaak dat een merk er op social bijvoorbeeld totaal anders uitziet dan op televisie of op de winkelvloer. Om dat te verbeteren hebben we een consistentiemodel ontwikkeld dat met een aantal duidelijke tools een herkenbare lijn creëert in alle communicatie.’

G-Star RAW is de eerste klant. Samen met G-Star RAW heeft The Family het sponsorship van Max Verstappen vertaald in een commercial en een serie online en social video’s voor de Nederlandse markt. De film speelt met de overeenkomsten van het merk en Nederlands bekendste sportsman.

The Family is al aan het werk, maar zal per 1 oktober officieel de voordeur van zijn huis openen aan de Van Ostadestraat 115 in de Amsterdamse Pijp.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond