Deel dit artikel
-

DDMA groeit door met 18 nieuwe leden in tweede kwartaal 2022

Branchevereniging DDMA heeft de afgelopen drie maanden 18 nieuwe leden verwelkomd, waaronder het Rotterdam Philharmonisch Orkest, Capgemini en DEPT Agency. De branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales telt inmiddels meer dan 360 organisatieleden.

Ook de OBA, beslist.nl, Kotak Marketing, Greenhouse Group, Agrio Uitgeverij, Van Vreeden Consultancy en Abovo Maxlead (voorheen alleen lid als Abovo Media) kozen in het tweede kwartaal van 2022 voor een DDMA-lidmaatschap.

Daarnaast verbonden Intermail, Jetmail, Mailstreet, Paragon Customer Communications, Vogelaar, AddComm en Pondres zich aan DDMA, na de aansluiting van Vereniging Grootgebruikers Postdiensten. Als laatste koos Pega voor een kennispartnerschap.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond