Deel dit artikel
-

Dept wint elf Webby Awards

Digitaal bureau Dept heeft in totaal elf onderscheidingen binnengehaald bij de Webbe Awards voor hun werk voor Van Gogh Museum, Honig, Muuto, SteelSeries en GANNI. Samen met BASIC® (part of Dept) werden awards gewonnen voor onder andere Patagonia en Google.

Dept heeft in de Websites & Mobile Sites categorie meerdere awards binnengesleept. De eerste twee zijn voor het Van Gogh Museum website, gemaakt in samenwerking met tech bureau Q42, dit werk ontving zowel een Webby jury award als een People’s Voice Webby award. Daarbij werd Dept’s werk tweemaal erkend in de Virtual & Remote categorie; de interactieve digitale showroom voor GANNI is de publiekswinnaar in Fashion & Retail, en de ‘Live Eet’-campagne voor Honig en de Nederlandse Voedselbanken incasseerde een People’s Voice Webby in Brand and Partner Experience.
Daarnaast kreeg het nieuwe digitale platform voor B2B- en B2C-klanten voor meubelretailer Muuto’s een publieksprijs in de Shopping subcategorie. Tot slot werd de full funnel mediastrategie van SteelSeries beloond met een People’s Voice award in de categorie Advertising, Media & PR: Best Growth Strategy.

Samen met BASIC®, het digitale bureau dat Dept sinds november onderdeel is van Dept, werd het e-commerce platform voor Patagonia en het werk voor de Google Store beloond met zowel een jury als People’s Voice award. Een speciale Webby jury award in de categorie Corporate Social Responsibility ging dit jaar naar BASIC®’s eigen project Crafted™, een initiatief om diversiteit te vieren en creators te verenigen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond