Deel dit artikel
-

Desk.com en SalesforceIQ gaan samen

Salesforce gaat Desk.com en SalesforceIQ integreren. Desk.com is de alles-in-een serviceapplicatie voor snelgroeiende organisaties en SalesforceIQ een slimme salesoplossing.

Door het samenbrengen van Desk.com en SalesforceIQ doorbreekt Salesforce naar eigen zeggen bestaande barrières tussen sales- en serviceteams. Met SalesforceIQ zetten organisaties datawetenschap in om automatisch informatie over hun klantrelatie te verzamelen en analyseren. Deze data is onder andere afkomstig uit e-mails en agenda’s. De analysetool vindt patronen, waarmee toekomstige resultaten voorspeld worden.

SalesforceIQ is voortaan direct vanuit Desk.com te benaderen, waardoor servicemedewerkers ook inzicht krijgen in alle salesactiviteiten, zoals de volgende salesbijeenkomst of het aantal inactieve dagen. Klantinformatie over serviceverzoeken kan omgekeerd direct vanuit Desk.com worden getoond in SalesforceIQ.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond