Deel dit artikel
-

Digitale kiosk Myjour start B2B-wederverkoopdienst voor artikelen

Digitale kiosk Myjour.com, het online platform voor het lezen van losse artikelen, start volgende maand in samenwerking met TPO Magazine een wederverkoopdienst van artikelen voor de business-to-business markt. Uitgevers en auteurs bieden hun content aan in Myjour voor herpublicatie. Hiermee is het voor bedrijven, overheden en overige contentcurators eenvoudig om artikelen te kopen voor gebruik in eigen media.

Myjour start deze b2b-wederverkoopdienst op 1 oktober exclusief met TPO Magazine en Reporters Online. ThePostOnline en TPO Magazine gaat zijn artikelen b2b aanbieden voor een bedrag van 20, 40 of 60 eurocent per stuk. De prijs is afhankelijk van de lengte van het artikel.

Myjour geeft aan dat alle auteurs die in Myjour publiceren ook van deze dienst gebruik kunnen maken via het CMS.

Het gebruik van deze wederverkoopdienst is vrijblijvend en geschikt voor artikelen die door de auteur zelf of door de eigen redactie zijn geschreven of waarvan de rechten volledig zijn overgenomen. Dit houdt in dat auteurs en uitgevers op artikelniveau bepalen of een artikel voor wederverkoop wordt aangeboden en welke prijs daar in euro’s voor betaald moet worden. Hierbij blijft de vaste 70/30 verdeling van kracht.

De artikelen worden zonder foto’s aangeboden. Wie een artikel koopt via Myjour voor zakelijk gebruik ontvangt dus alleen de platte tekst.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond