Deel dit artikel
-

DigitasLBi krijgt Europese socialstrategie Ugg

Schoenfabrikant Ugg heeft DigitasLBi-dochter Lost Boys geselecteerd voor de creatie en uitvoering van zijn socialmediastrategie in Europa.

Volgens The Drum moet het bureau Ugg helpen het merk anders te positioneren en een breder publiek aan te spreken.

In Engeland is de eerste van een reeks campagnes van start gegaan met het thema #uggsos. Wie in Londen tijdens het shoppen met een foto laat zien dat zij moeie voeten heeft van het lopen, moet een foto posten op Twitter, Instagram of Facebook met de tag #uggsos. Wie dan ook het Ugg-account nog volgt, maakt er kans op dat een Ugg-scooter nieuw schoeisel komt brengen.

De campagne is een kopie van #uggsos in thuisland Australië, dus veel eigen gezicht heeft DigitasLBi nog niet kunnen zien.

Het Lost Boys dat in Engeland deze opdracht uitvoert is een bedrijf dat tot vorige week nog MRY heette. In Nederland is juist afscheid afscheid genomen van het in Nederland geboren merk Lost Boys, wat is vervangen door DigitasLBi.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond