Deel dit artikel
-

Directeur Hi-Media naar Veronica

Bart Zoetmulder, nog even een van de bazen van Hi-Media in Nederland, treedt in dienst bij Veronica Publishing.

Per 1 februari wordt Zoetmulder commercieel verantwoordelijk voor de online activiteiten van Veronica. Meer specifiek gaat het om de digitale verschijningsvormen van Veronica Magazine. Dat zijn onder meer de site en apps.

Diederik Stijnen, die tot eind deze maand samen het lokale management voert van Hi-Media Nederland, neemt Zoetmulders activiteiten over.

Veronica Magazine heeft online, naar eigen zeggen, maandelijks gemiddeld 340.000 unieke bezoekers. De titel is sinds de overname van SBS eigendom van Talpa en Sanoma. Volgens Zoetmulder werkt Veronica Publishing als zelfstandige entiteit.

Cijfers over het mobiele bereik van Veronica Magazine kan hij niet geven.

“Vanuit deze functie ga ik de commerciële kant van het magazine en de gids oppakken. Het is daarbij zaak om een zekere kritische massa te bereiken, al hebben de apps voor mobiel en tablet an sich al een behoorlijke massa. Ik wil productkennis over mobiel verwerven.”

Foto: FacemePLS (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond