Deel dit artikel
-

DML 2019: The influencer marketing f*ck up summit

Influencer marketing is een van de krachtigste tools om een boost te geven aan jouw digitale marketinginspanningen en om interactie te genereren met moelijk bereikbare doelgroepen. De weg naar een succesvolle campagne is soms lang en uitdagend voor adverteerders en influencers. Op Digital Marketing Live! pakken we morgen uit met een speciaal panel gewijd aan influencer marketing onder de uitdagende titel The influencer marketing f*ck up summit.

Jeanine van Dommele en Renée Snaak van Divimove, een mediabedrijf dat deel uitmaakt van de RTL Group. Het bureau werkt nauw samen met 900 social influencers in zes Europese landen en verbindt ze met merken die social media platformen professioneel willen benutten.

Tot slot Marit Brugman van Haegens Media, bekend van haar eigen YouTube-kanaal Marit tussen de Mannen. Daarnaast is Marit eigenaar van Haegens Media, het videoproductiebedrijf van YouTube-kanalen Dylanhaegens, TeamDylanHaegens en Marittussendemannen, en oprichter/ambassadeur van Stichting Durf Te vragen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Ad

Influencers zijn zwakzinnige vaak in dienst van grote bedrijven.

Investeer nooit in een bubbel; in dit geval de socialmedia bubbel.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond