Deel dit artikel
-

Talia Wolf keynote spreker op Emerce Conversion

Talia Wolf weet als geen ander wat personalisatie en emotional targeting doen voor je online resultaten. Maar werken dezelfde tactieken ook voor mobiel? Wolf spreekt binnenkort op Emerce Conversion.

Talia Wolf is de oprichter van Conversioner en Chief of Growth bij Banana Splash, een platform dat bedrijven helpt om mobiele ervaring te verbeteren.

Theo van der Zee zal tijdens zijn sessie de landing pagina’s van bezoekers uit de zaal live analyseren. Hij gaat, aan de hand van tools en kennis, op zoek naar concrete A/B testing ideeën en quick wins.

Harmen Visscher, manager online marketing bij Catawiki, biedt een blik in de keuken van Catawiki. Je krijgt insights in hoe conversie attributie, conversie optimalisatie, teamstructuren en media optimalisatie in de hele customer journey worden uitgevoerd.

Bij zorgverzekeraar Zilveren Kruis met 3,5 miljoen klanten speelt het optimaliseren van serviceconversies een belangrijke rol. Hoe identificeer je bottlenecks? Waar liggen kansen voor next-best-action activatie? En hoe verhoudt dit zich tot brandingcampagnes en het korte verkooptraject aan het eind van het jaar?

Jorden Lentze van Google deelt zijn visie over de plek die mobiel inneemt in marketingstrategieën en ook hij gaat in op het verbeteren van mobiele conversie.

Ook horen we eens een keer hoe telecombedrijf Tele2 A/B testing en online personalisatie inzet. Online marketeer Rick Weij is onder meer verantwoordelijk voor tag management en online personalisatie bij het Zweedse bedrijf.

Emerce Conversion wordt als vanouds gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam, op 21 april. Kaarten zijn hier verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond