Deel dit artikel
-

Foodora integreert in POS-systeem restaurants

Restauranthouders kunnen de bezorgdiensten van Foodora direct gaan integreren in hun kassasysteem. Technologieleverancier Cashdesk werkt ook aan de integratie van Uber Eats en, zodra de techniek het toelaat, ook Deliveroo.

“Je ziet vaak dat restaurants drie tablets hebben liggen waarop ze orders van thuisbezorgers ontvangen. Eentje voor Foodora, een voor Deliveroo en een voor Uber Eats”, vertelt Rolf van Alten van Cashdesk. “Daarom gaan wij onze systemen koppelen met alle partijen die eten bezorgen. Ze zijn nog niet allemaal zo ver dat ze dat technisch aan kunnen, maar dat komt wel.”

Cashdesk werkt ook met bezorgdienst Scoober van Thuisbezorgd.nl. Het bedrijf levert software en hardware aan de horeca en richt zich specifiek op de bovenkant van de bezorgmarkt. Volgens Van Alten heeft hij in Nederland honderden klanten, onder wie Sushipoint en Sabu Sabu. Vapiano is behalve in Nederland ook in Duitsland, waar het veel groter is, een klant.

Restaurants hebben interesse in de geïntegreerde systemen omdat het hen efficiënter laat werken. De bestellingen en, daarmee, marktinformatie komen dan wel binnen in één gecentraliseerde systemen dat dat opslaat en voor analyse ontsluit. Daarnaast kan de ondernemer zich simpelweg beter concentreren op het werk tijdens zijn spitsuren.

Foto: Seika (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

Johan

Foodorado de meest duistere en onbetrouwbare bezorg site die er is.
Je kan alleen maar bestellen als je aanmeld met al je prive gegevens.
Reeds melding van gemaakt bij afm.
Foodorado geeft een slecht signaal af en dit heeft zijn weerslag op de restaurants ,wnat zijn die dan ook wel betrouwbaar

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond