Genomineerden voor de ‘Nederlandse Oscars’ van customer service zijn bekend

Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) heeft de nominaties voor de beste klantcontactcases van Nederland bekend gemaakt. Er zijn dit jaar achttien genomineerden die strijden om dé Oscars van klantenservice in Nederland.
Op donderdag 23 april aanstaande worden de definitieve winnaars bekend gemaakt tijdens het CustomerFirst Gala in TivoliVredenburg te Utrecht.
De jury heeft dit jaar een modernisering doorgevoerd in de categorieën en de Social Media Service Award en de Service Technologie Award toegevoegd.
Er is dit jaar een grote diversiteit aan inzendingen geweest van zowel grote als kleine organisaties, cases vanuit het bedrijfsleven en vanuit overheidsinstellingen.
NCCA Customer Experience Award
• H&M Customer Service
• ING
• T-Mobile Netherlands
NCCA Customer Service Online Award
• Oxxio Nederland
• Robeco
• Gemeente Terneuzen
NCCA Partnership Award
• UPC Services & Webhelp Nederland
• Dienst Publiek en Communicatie (DPC) Rijksoverheid & Arvato Benelux
NCCA Service Technology Solution Award
• T-Mobile Netherlands & brightONE IT Services & Cendris
• HEINEKEN Groothandel & eGlue
• Gemeente Ede & Telecats
NCCA Social Media Service Award
• FBTO
• Cendris Customer Contact
• Allsecur
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond