Deel dit artikel
-

Havas Media opent Nederlandse mobiele dochter

Onder de naam Mobext opent mediabureau Havas een mobiel label. Het bedrijf speelt daarmee in op de groeiende vraag naar mobiele expertise bij klanten, doorgaans grotere merkadverteerders.

Nederland is het negentiende land waar het internationaal werkende mediabureau zijn ‘mobiele netwerk’ opent. In Europa is het na Frankrijk, Spanje, Polen en Engeland het vijfde filiaal.

Mobext levert een breed pallet aan diensten, in principe hetzelfde als voor wat het voor de traditionele massamedia doet maar dan voor mobiele kanalen. “Onderzoek en analyses, strategische ontwikkeling, contentcreatie, mediaplanning en -inkoop, app en game development en mobile activatie.”

De voorbeelden van elders opgeleverd werk laten vooral actiematige campagnes zien. Het zijn slechts in mindere mate toepassingen die aan de primaire bedrijfs- of communicatieprocessen raken.

Havas Media is in de wereld van de mediabureaus de nummer zes van de grootste marktpartijen, naast onder meer WPP, Publicis, Dentsu, AEGIS, Omnicom en Interpublic.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond