Deel dit artikel
-

Havas/Boondoggle versterkt creatieve directie

Het gefuseerde Havas/Boondoggle Amsterdam wordt vanaf 1 april versterkt met twee nieuwe creatief directeuren, Nils Taildeman en Menno Schipper, beide afkomstig van DDB & Tribal Amsterdam.

Al in 2013 werd Havas Worldwide Digital samengevoegd met Boondoggle tot Boondoggle Amsterdam, per 1 april wordt de officiële naam Havas/Boondoggle Amsterdam. Dat moet een samenspel worden van de ‘uitgesproken progressieve, digitale signatuur en start-up mentaliteit van Boondoggle en de brede merk- en TTL-ervaring van Havas Worldwide.’

Taildeman en Schipper werkten bijna zeven jaar bij DDB & Tribal Amsterdam, waarvan de laatste anderhalf jaar als creatief directeur. Zij begeleidden accounts als InShared, Autodrop, Eneco, Grolsch, KLM, Ziggo, Centraal Beheer Achmea, Verbond van Verzekeraars en Chocomel.

Havas/Boondoggle Amsterdam heeft als klanten onder meer PSA Peugeot Citroën, Nutricia (Nutrilon), Heinz, Freo, Perfetti van Melle, KNVB, Rituals Cosmetics en Hoya.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond