Deel dit artikel
-

Kijkshop start platform voor consumentenadviseurs

Kijkshop lanceert volgende maand het consumer-to-consumerplatform Kijk Bij Mij. De retailer hoopt in eerste instantie op vijfhonderd adviseurs, die gebruikers via een videoverbinding helpen bij hun aankoop, zo meldt RetailNews.

Kijkshop zegt de transitie te willen maken van een ‘traditionele advieswinkel naar een trendsettend c2c-platform’. Uiteindelijk moeten ruim driehonderdduizend actieve Kijkshop-adviseurs klanten in Nederland helpen. Bij verkoop krijgen die adviseurs een commissie.

Consumenten willen volgens topman Björn Serving betrouwbaar en eerlijk advies, maar verdrinken nu in een ‘informatie-overload’. ‘Daar ligt onze missie: mensen verbinden zodat ze een aankoop kunnen doen die écht aan hun behoefte voldoet.’

Het platform Kijk Bij Mij gaat in augustus officieel van start, waarna ook de eerste ‘app-only’ aankopen gedaan kunnen worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond