Kroegapp BarDoggy stopt
BarDoggy stopt vijf jaar na de oprichting. Dat meldt oprichter Tim de Kraker aan Sprout. ‘Uiteindelijk is het niet gelukt om een rendabel verdienmodel te ontwikkelen’.
De Kraker vergeleek de kroegapp ooit met Groupon, maar dan voor cafés. Via GPS werden geografische gebieden gecreëerd. Liep de gebruiker zo’n cirkel in, op 20 à 30 meter van een kroeg, dan kreeg hij een aanbieding. Aan de dienst deden ooit 25.000 bars mee.
BarDoggy haalde meer dan 1 miljoen euro op bij diverse investeerders, onder wie Print.com-oprichter Marco Aarnink.
De Kraker gaat met volle energie op zoek naar een volgende uitdaging.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reactie
Teun | Voice Over Tarieven
Toen ik de naam las dacht ik in eerste instantie dat het ging om een hondenoppasservice voor stamgasten. Maar ach, dat ben ik ;-).