Deel dit artikel
-

Kroegapp BarDoggy stopt

BarDoggy stopt vijf jaar na de oprichting. Dat meldt oprichter Tim de Kraker aan Sprout. ‘Uiteindelijk is het niet gelukt om een rendabel verdienmodel te ontwikkelen’.

De Kraker vergeleek de kroegapp ooit met Groupon, maar dan voor cafés. Via GPS werden geografische gebieden gecreëerd. Liep de gebruiker zo’n cirkel in, op 20 à 30 meter van een kroeg, dan kreeg hij een aanbieding. Aan de dienst deden ooit 25.000 bars mee.

BarDoggy haalde meer dan 1 miljoen euro op bij diverse investeerders, onder wie Print.com-oprichter Marco Aarnink.

De Kraker gaat met volle energie op zoek naar een volgende uitdaging.

Dit bericht is 8 keer gedeeld

1 Reactie

Teun | Voice Over Tarieven

Toen ik de naam las dacht ik in eerste instantie dat het ging om een hondenoppasservice voor stamgasten. Maar ach, dat ben ik ;-).

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond