Deel dit artikel
-

Ruim een half miljoen euro voor uitgaansplatform BarDoggy

Uitgaansplatform BarDoggy, dat in maart 2015 gelanceerd, heeft ruim een half miljoen euro aan groeikapitaal opgehaald. De injectie is onderdeel van een gestapelde investeringsronde van 1 miljoen euro waarmee oprichter Tim de Kraker het platform wil uitbouwen naar een belangrijk loyaliteitsplatform voor bars en (eet)cafés in Nederland.

Naast deze investering is onlangs ook een crowdfundingronde gelanceerd die in zestig dagen 75.000 euro moet opleveren.

Europa telt ruim 500.000 horecalocaties die wekelijks door miljoenen mensen bezocht worden. Negen van de tien bezoekers heeft daarbij een smartphone op zak. BarDoggy levert hiervoor een platform.

De afgelopen maanden hebben tweehonderd horeca locaties hun profiel uitgebreid met aanbiedingen op het platform en hebben ruim 60.000 consumenten het platform gebruikt.

Deel dit bericht

3 Reacties

*****

Welke gek heeft hier geld ingestoken..

Gijs Vroom

@sterretjes

De schrijver wil iets kwijt, maar o wee als we hem herkennen. Een laffe actie om anoniem zo’n opmerking te plaatsen. Zonder enige verklaring lijkt, wat is er te vrezen?

Wirelab - Wirelab

Jezus wat een slecht platform.
Bijna geen enkele kroeg heeft hier ooit van gehoord, ook de ontwikkeling van het platform neemt amper 5000 euro in beslag.

Het zijn geldwolven met weinig progressie en een slecht team.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond