Deel dit artikel
-

Lucardi, Eneco en T-Mobile winnaars DDMA Dutch CRO Awards 2018

Lucardi, Eneco en T-Mobile zijn de winnaars van de DDMA Dutch CRO Awards 2018. Gisteren streden tien finalisten in drie categorieën voor de marketing onderscheidingen. CRO staat voor Conversion Rate Optimisation, oftewel conversie-optimalisatie.

De winnaars van de publieksprijs waren Transavia in de categorie Conversion Tests, nogmaals Transavia in de categorie Personalisation en energiebedrijf Eneco in de categorie Mobile.

Lucardi en e-commerce bureau ISM eCompany kregen een onderscheiding vanwege hun bedrijfsbrede aanpak, dwars door diverse afdelingen. Lucardi bewees het concept van een goede CRO test te begrijpen, van hypothese, een goede uitleg, een duidelijke aanleiding.

T-Mobile presenteerde volgens de jury een zeer overtuigende case dankzij een goede inzet van meerdere kanalen, in combinatie met eenvoudige en effectieve personalisatie tests die waarde aan toonden.

De case van Eneco en bureau Blue Mango Interactive onderscheidde zich door de toepassing van cross device tracking, wat essentieel is aangezien het gaat om het begrijpen van een persoon, niet alleen een apparaat of cookie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond