Deel dit artikel
-

Modemerk Stradivarius zoekt NL-groei met Zanox

Modemerk Stradivarius, een zusterbedrijf van Zara, sluit aan op performance marketing-netwerk Zanox om te groeien in Nederland.

Het label van de Spaanse retailketen Inditex heeft geen fysieke filiaal in Nederland. De groei moet puur uit de online activiteiten komen. Stradivarius heeft een online shop en wil die een impuls geven.

Stradivarius sluit een distributiedeal met Zanox omdat deze als affiliatenetwerk een sterke positie onder bloggers in de modebranche claimt. De winkel zegt een sterke online groei te kunnen bereiken. Aan die verwachting hangen geen exacte cijfers.

Inditex’ digitale focus lag afgelopen jaar vooral op het online uitbouwen van Zara. In de eerste negen maanden van 2014 boekte de bedrijvengroep een omzetgroei van 10,5 op het web. Het bedrijf zei toen ‘op schema’ te liggen zonder nadere specificaties van doelstellingen te verwoorden.

Foto: John (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond