Neckermann Reizen lanceert inspiratieplatform

Volgens Neckermann Reizen zijn influencers een belangrijke bron van informatie voor consumenten die op zoek zijn naar een vakantiebestemming. De touroperator heeft daarom het inspiratieplatform Neckermann.nl/jegaat gelanceerd.

Daarop geven vloggers, blogger en andere influencers praktische tips, worden bestemmingen uitgelicht (zoals de tien beste duikspots of de leukste plekken in Senegal) en worden onder het tabje ‘da’s geinig’ onder andere grappige weetjes gedeeld. Wanneer het artikel gaat over een bestemming die Neckermann aanbiedt, dan naar het reisaanbod doorgelinkt, maar dit is geen voorwaarde van de content die wordt geplaatst op het platform.

”We willen met ons inspiratieplatform iets nieuws bieden, waar we in een bijdehantere ‘tone of voice’ wekelijks reis gerelateerde artikelen zullen publiceren”, aldus Michel Dooijewaard, Digital Branding Specialist en project lead voor neckermann.nl/jegaat. “De onderwerpen zijn heel divers, maar hebben altijd met reizen te maken. We bieden mooie verhalen over vakantiebestemmingen en inspiratievolle lijstjes. Maar we gaan verder dan dat door middel van praktische tips waar je echt wat aan hebt en pittige blogs die een lach op je gezicht toveren.”

Het concept en de strategie van het platform zijn uitgediept in samenwerking met de afdeling Custom Content van G+J Media (onder meer bekend van magazines als Jan, National Geographic, Glamour en Vogue).

 

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug