Deel dit artikel
-

Nieuw label Greenberry voor corporate innovatie

Digitaal bureau Greenberry uit Utrecht lanceert onder de naam ‘Disrupted by Design’ een nieuwe label. Dat beoogt om de startupmanier van denken naar de bestuurskamers van grotere bedrijven te brengen.

Directeur Jan-Willem van Beek: “We leven in een tijd waarin corporates links en rechts worden ingehaald door disruptors die markten compleet op z’n kop zetten. We helpen ze door snel proposities te ontwikkelen die een antwoord bieden op de snel veranderende spelregels in de markt.”

De andere manier van denken is er ook een die Greenberry zelf regelmatig toepast voor klanten. Dat wordt nu de basis van Disrupted by Design. Dit proces wordt intern aangeduid met de term ‘innovation sprint’. Het doel is in drie dagen van een probleem naar een getest prototype te komen. De innovation sprint is al ingezet voor Nuon, Ahold, FBTO en PGGM.

Van Beek: “Anders dan de consultancybureaus maken we innovatie echt concreet. In korte tijd komen we daadwerkelijk tot een tastbaar en prikkelend resultaat.”

De ondernemer leidt het nieuwe label samen met Bas van Bokhorst, Michael de Kruijf en Alain Dujardin.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond