Deel dit artikel
-

Nieuwe functie Google Assistent bol.com

bol.com heeft een nieuwe functie toegevoegd aan zijn voice-app op Google Assistent: hij kan prijsinformatie geven.

Sinds een half jaar is het warenhuis actief met een dienst op de voicedienst van Google. Het is mogelijk om cadeautjes te zoeken en die op een verlanglijstje te zetten, maar bijvoorbeeld ook bezorginformatie over een bestelling te geven.

Een update van de app voegt waarschijnlijk de meestgestelde vraag nu toe: ‘Wat kost dat?’

Wie de butler van bol.com bevraagt over de prijs van, bijvoorbeeld, een televisie krijgt twee dingen te horen. Ten eerste geeft bol.com de gemiddelde prijs van een producten uit die categorie en vertelt vervolgens wat het best verkopende product is. Wie daar in is geïnteresseerd kan de link naar Assistent op zijn telefoon laten sturen.

Deel dit bericht

1 Reactie

Robbert Tigchelaar

Getest het werkt perfect! Vooral erg handig om de gemiddelde prijzen te horen en om direct de link van de beste keuze te ontvangen. Het zou echter helemaal interessant worden als je zelf kunt aangeven wat een keuze ‘de beste’ keuze maakt. Wellicht in de toekomst aan kunnen geven of je prijs/kwaliteit/specifieke zaken het meest belangrijk vindt om daarmee een beste keuze eruit te laten filteren.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond