Deel dit artikel
-

NU.nl zet Usabilla in voor feedback lezers

NU.nl gaat de technologie van Usabilla inzetten om de feedback van zijn publiek te ontvangen, verwerken en analyseren.

De nieuwssite van Sanoma voerde eind vorig jaar een grondige vernieuwing door van de gebruikersinterface en is bezig meer lokaal nieuws te brengen. Aan de hand van verschillende onderzoeken weet de titel inmiddels vrij goed wat het publiek van de app en site verwacht. Toch wil NU.nl beter vinger aan de pols kunnen houden. Daar wordt Usabilla voor ingezet.

Jurre de Ruijter, Head of Product van NU.nl ligt in een persbericht toe: “Door verschillende onderzoeken en tests weten we al erg goed wat onze gebruikers vinden. De integratie van Usabilla is een volgende stap om de gebruikservaring en daarmee onze producten verder te verbeteren. Zo kunnen we bijvoorbeeld real-time NPS meten en feedback segmenteren op bepaalde bezoekersgroepen, zodat we de gebruiker echt onderdeel maken van ons development proces.”

Usabilla werkt ook voor klanten als KLM, Tommy Hilfiger, Philips en Booking.com om de feedback op en via hun digitale kanalen te monitoren.

Foto: dragan (cc)

Dit bericht is 6 keer gedeeld

2 Reacties

Maike

NU moet eerst maar eens wat doen aan al die cookies die bij ieder bezoek worden ingelaten, vooral die tracking cookies maken flink inbreuk op je privacy.

Sander

@Maike: ik denk niet dat veel bezoekers zich daar druk om maken

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond