Deel dit artikel
-

Paazl breidt uit met Dynalogic

De Nederlandse consument krijgt meer keuze in wanneer hij een bestelling van een webwinkel thuis wil ontvangen. Softwarebedrijf Paazl neemt de bezorgdiensten van Dynalogic op in zijn systeem voor webwinkels.

“Negen van de tien shops in Nederland geeft zijn klant niet de keuze op welke dag en hoe laat hij een bestelling wil ontvangen. In Engeland en Amerika is dat wel anders. En ik denk dat dit een middel wordt voor winkeliers om zich te onderscheiden van de rest”, zegt Bernard Schreiner van Paazl.

Schreiners drie jaar oude bedrijf ontwikkelt software waarmee webwinkels kunnen laten zien uit welke bezorgopties een klant kan kiezen. Zodra een consument aangeeft op welke dag en welk moment van die dag hij een pakketje wil ontvangen, zoekt de Paazl-software welke bezorgdienst die wens kan inwilligen.

Een nieuwigheid is dat klanten van de 120 winkels die met Paazl werken real time op Google Maps kunnen zien waar hun bestelling zich bevindt. En zodra een bezorging later is dan verwacht dan krijgt de klant een e-mail die hem daarover informeert.

Paazlsoftware heeft zicht op de bezorgroutes en -tijden van bedrijven als PostNL, DHL Selektvracht, Fedex, DPD en sinds vorige week ook Dynalogic. Daarnaast ondersteunt het toegang tot de systemen van ophaalpuntnetwerken als DHL Servicepoint, Kiala en PakJeGemak.

Het bedrijf bemiddelt wekelijks bij tussen 20.000 en 40.000 orders.

Foto: Kevin Dooley (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond