Rabo Envision Tribe opgericht voor herpositionering Rabobank

Rabobank richt samen met de creatieve coalities Planet Bank en DoenDenkers de Rabo Envision Tribe op. Die vormt volgens de bank een ‘unieke combinatie’ van competenties op het gebied van reputatie, communicatie, branding en activatie.

Conceptontwikkeling en creatieve activering is meer dan reclame maken, vertelde Leendert Bikker, directeur Communicatie van de Rabobank, bij de start van het programma. ‘We zijn op zoek naar creatieve coalities die een onderscheidende creatieve kracht laten zien.’

Planet Bank is een coalitie die bestaat uit Havas Lemz, Justdiggit, Universiteit Wageningen en Universal Music Group. Tot de coalitie DoenDenkers behoren  Ogilvy & Mather, Blazhoffski, Styn Claessens, Capitola, Jacques Koeweiden & Paul Postma. Er hebben in totaal 198 coalities meegedaan.

Rabobank heeft begin april een creatieve wedstrijd uitgeschreven om Rabobank wereldwijd opnieuw voor te stellen aan de samenleving. Uitgangspunt was dat het disruptief en spraakmakend zou zijn.

1 Reactie

Genoeg werk te doen

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug