Rabobank roept op tot creativiteit in vernieuwende pitch

De Rabobank nodigt zijn eigen personeel en directie relaties uit voor het ontwikkelen van een creatief concept voor haar positionering. Rabobank zoekt naar ‘communicatie disruptors, oorspronkelijk, onconventioneel en onderscheidend, die een nieuwe lat in de markt willen leggen’.

Conceptontwikkeling en creatieve activering is meer dan reclame maken, legt Leendert Bikker, directeur Communicatie van de Rabobank, uit. ‘We zijn op zoek naar creatieve coalities die een onderscheidende creatieve kracht laten zien.’

Voor de pitch gebruikt Rabobank de ‘krachten en netwerken’ van haar eigen mensen. Die kunnen zich tot 17 april melden met verfrissende ideeën via de website www.rabo-steljeeensvoor.nl of www.rabo-envision.com.

Op basis van deze aanmeldingen, vindt een eerste selectie plaats. Met een maximum van vijf coalities gaat Rabobank verder de pitch in. Deze coalities ontvangen een scherpe briefing. De jury is een mix van in- en externe deskundigen, vanuit het vak, maar ook vanuit andere achtergrond.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug